Q&A

Întrebări frecvente.

Category

Da, dar odată ce ai aplicat poți reveni la Eastmen numai la începutul fiecărui an calendaristic.

Da, te rugăm să trimiți o cerere la help@eastmen.eu și îți va fi trimisă pe email.

Nu, în majoritatea cazurilor BSN-ul este suficient. Eastmen ți-l poate furniza la cerere.

Trimite cererea pe email la help@eastmen.eu menționând compania de asigurări pe care o ai acasă. Formularul va fi trimis direct către compania ta de asigurări de sănătate.

Acesta trebuie solicitat la coordonatori la help@eastmen.eu. Eastmen va aplica la SVB.

Asigurarea de la Zorg&Zekerheid are o acoperire largă pentru toate tratamentele. Poți contacta coordonatorii la help@eastmen.eu pentru a obține mai multe detalii.

Poți solicita documentul la help@eastmen.eu. Acesta este disponibil din momentul în care ești asigurat/ă.

Când ești bolnav/ă, te rugăm să contactezi firma unde lucrezi și coordonatorii, înainte de ora 09:00. Când te simți mai bine trebuie să anunți firma și coordonatorii că te vei întoarce la lucru.

Da, însă doar după ce ne-ai informat print-un mail scris la help@eastmen.eu cu 4 săptămâni înainte de a te muta.

Da, fiecare persoană este cazată singură în cameră.

Toate casele noastre sunt utilate cu tot ceea ce este necesar, inclusiv conexiune wifi gratuită. Certificarea noastră SNF este dovada calității furnizate. Dacă lipsește ceva, te rugăm să trimiți un mail la help@eastmen.eu.

Toate cazările se află la o distanță rezonabilă de locul de muncă. Politica noastră este să plasăm angajații noștri cât mai aproape în funcție de posibilități. Te rugăm să ții cont de faptul că în Olanda este perfect normal să conduci până la locul de muncă 30 - 50 km doar dus.

Depinde de casă/apartament. Majoritatea caselor noastre au trei sau patru dormitoare.

Da, în cazul în care te muți într-o cazare privată Eastmen va plăti în plus 20 euro net/zi lucrătoare, maxim 5 zile pe săptămână.

Da, plățile pentru concedii sunt efectuate în conformitate cu legea. Pentru mai multe informații, te rugăm să contactezi coordonatorii la help@eastmen.eu.

Ai dreptul la 25 zile de concediu pe an.

Camera trebuie să fie curată și să nu îți lași lucruri personale în ea.

Programările concediilor se fac de comun acord cu compania pentru care lucrezi. După ce ai obținut aprobarea companiei trebuie să trimiți un mail la help@eastmen.eu pentru a informa coordonatorii de perioada concediului tău.

Costurile de transport sunt plătite în cazul în care ești șoferul mașinii închiriate conform contractului inițial.

Da, după 8 săptămâni lucrate poți începe să economisești pentru pensie Stipp Basic și după 34 de săptămâni lucrate pentru Stipp Plus.

Nu, acest lucru încalcă politica noastră. Te rugăm să fi pregătit financiar pentru primele două săptămâni până când primești primul salariu.

Deschiderea unui cont bancar olandez depinde de politica băncii. În mod normal poți face acest lucru printr-o programare la banca aleasă. Toate documentele necesare de la Eastmen vor fi furnizate.

Da, dar numai în Olanda.

Nu, numărul BSN este un număr unic și nu poate fi șters sau schimbat și nu trebuie reînnoit.

Numărul BSN (burgerservicenummer) este codul numeric personal al cetățeanului, un număr unic de înregistrare atribuit fiecărei persoane care locuiește în Olanda.

DigiD este o platformă de management al identității pe care agențiile guvernamentale din Olanda, inclusiv Administrația Taxelor și a Vămilor și Dienst Uitvoering Onderwijs, o pot folosi pentru a verifica identitatea rezidenților Olandei prin intermediul internetului. Poți aplica pentru aceasta pe site-ul guvernului.

Da, coordonatorii noștri te vor lua de la aeroport sau gară și te vor conduce la cazare. Acest serviciu va fi oferit doar o singură dată.

Când pleci în concediu trebuie să îți organizezi singur/ă transportul. Poate un coleg din casă te poate duce la aeroport.

Oferim o varietate largă de locuri de muncă și schimbarea locului de muncă este posibilă. Trebuie să contactezi recruiter-ul tău, care îți va furniza informații despre toate locurile de muncă și oportunitățile disponibile.

Da, este posibil. Trebuie să informezi coordonatorii printr-un email scris la help@eastmen.eu și să trimiți o copie a noului tău cont bancar cu numele și IBAN-ul tău.

Închirierea unei mașini depinde de disponibilitate. Poți contacta coordonatorii în această privință la help@eastmen.eu.

Toate contractele sunt trimise pentru a fi semnate electronic. Îți vei primi contractul la momentul angajării pe adresa de email pe care ai furnizat-o.

Nu, conform contractului pentru faza 1 și 2 contractul poate fi încetat de către ambele părți fără vreun document care să confirme acest lucru. Îți putem furniza o Adeverință de Angajat ca dovadă a perioadei lucrate pentru Eastmen. Te rugăm să soliciți această adeverință.

Toți fluturașii de salariu sunt generați de software-ul pe care îl folosim și, în conformitate cu legea olandeză, trebuie sa fie scriși în olandeză. Putem furniza o traducere pentru termenii care sunt pe fluturașul de salariu.

Nu, toate plățile salariale trebuie făcute către contul bancar al angajatului. Nu este permis legal ca salariile să fie trimise către conturile bancare ale altor persoane.

Toate cererile de creșteri salariale vor fi discutate cu coordonatorii după ce ai lucrat cel puțin trei luni. Cererile sunt permise în decembrie și iunie. Poți trimite o cerere prin help@eastmen.eu.

Toate plățile salariale sunt efectuate în fiecare săptămână joia. De obicei transferul durează o zi lucrătoare, așa că în următoarea zi banii ar trebui să fie intrați în cont. Transferul în sine depinde și de serviciile oferite de banca ta. Dacă ceva nu este în regulă cu plata te rugăm să ne contactezi pe chat. Pentru întrebări legate de serviciile oferite de banca ta, te rugăm sa contactezi banca respectivă.

Salariile sunt plătite săptămânal, în fiecare joi pentru săptămâna anterioară.

Answer not found?